Termeni si conditii

  1. Date companie.

SC Saltele Prod SRL, cu sediul social in Comuna Căteasca, nr. 425, judet Arges, cod postal 117220, CUI: RO 19117959, inregistrat la Registrul Comertului cu numarul J03/1783/2006, Cont RO 76 BRDE 030S V272 2915 0300 deschis la BRD Pitesti sucursala Eremia Grigorescu.

Contact: http://www.saltelefamilia.ro/

Telefon: 0747.361.240, E-mail: office@saltelefamilia.ro


  1. Modalitati de achizitionare a produselor.


    Produsele Saltele Familia se impart in 5 categorii: saltele, toppere, canapele, paturi si accesorii.

Toate produsele noastre pot fi achizitionate din magazine traditionale, proprii si partenere, in toata tara. Pentru detalii legat de magazine si ajutor cu programarea unei vizite in cel mai apropiat showroom, contactati-ne oricand la numerele de telefon de pe site.

In ceea ce priveste saltelele si topperele Saltele Familia, acestea pot fi achizitionate si online, de pe site-ul www.saltelefamilia.ro, urmand procedura de checkout.

  1. Comenzi online. Procedura de checkout.

Pentru a comanda o saltea sau un topper Saltele Familia, selectati produsul dorit, alegeti dimensiunea si cantitatea (nr. de bucati) si adaugati produsele in cos. Mergeti apoi in cosul de cumparaturi si urmati pasii de finalizare a comenzii.

Pentru a plasa comanda, completati corect: datele de facturare, adresa de livrare si eventuale specificatii/ comentarii aditionale legate de produsele comandate sau de livrare.

Dupa plasarea comenzii, aceasta va fi verificata de unul dintre operatorii nostri si va considerata finalizata dupa ce veti primi confirmarea telefonica de la un consultant Saltele Familia.

Daca nu va descurcati cu procesul de comanda online, contactati-ne oricand la unul din numerele afisate pe site pentru asistenta si consiliere in alegerea produselor potrivite.

Pentru toate produsele comandate online, beneficiati de transport si livrare gratuita si de perioada de testare si returnare 30 de zile (vezi si Avantajele Saltele Familia).

  1. Pretul produselor.

Toate preturile afisate in site sunt exprimate in lei (RON), contin TVA si sunt valabile in momentul afisarii lor. La produsele care au deja reduceri nu se pot aplica cupoane/coduri de reducere sau cumula cu alte reduceri.

Acolo unde sunt produse fara pret afisat, acestea nu pot fi achizitionate decat in magazinele noastre si partenere, din toata tara.

  1. Modalitati de plata online: integrala sau in rate cu cardul/ prin Credius.

Pentru achizitionarea saltelelor si topperelor de pe site-ul www.saltelefamilia.ro, punem la dispozitia clientilor mai multe metode de plata integrala sau in rate, pentru a raspunde tuturor preferintelor de cumparare sau finantare.

  • Plata la livrare (in sistem ramburs)

Cea mai uzuala forma de plata este cea in sistem ramburs. Plata produselor se va efectua in momentul livrarii bunurilor comandate si va fi preluata de reprezentantul companiei de curierat

  • Plata online cu cardul prin MobilPay

Puteti plati pentru produsele comandate si online cu cardul personal sau al companiei dumneavoastra, prin intermediul procesatorului de plati online MobilPay, ce ofera un sistem de plati online rapid, simplu si eficient, si foarte important, in conditii de siguranta deplina.

Pentru plata online cu cardul nu sunt percepute dobanzi sau comisioane, pretul final fiind cel afisat in pagina de produs din site.

Saltele Familia nu stocheaza si nu solicita nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

  • Plata in rate fara dobanda

Pentru optiunile de plata in sistem de rate, se pot accepta cardurile de cumparaturi CardAvantaj.

  • Plata prin rate Credius (discutati cu un consultant)

  • Plata prin ordin de plata (in baza unei facturi proforme)

Plata prin ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de un consultant vanzari Saltele Familia, in urma confirmarii telefonice sau prin email a comenzii. Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.

O data cu livrarea produselor, veti primi si factura fiscala.

Conturile in care sa fac plati. Beneficiar: SC Saltele Prod SRL, Cont RO76 BRDE 030S V272 2915 0300, deschis la BRD Pitesti.


  1. Livrarea comenzilor

Produsele comercializate online sunt livrate gratuit, fara nici un cost, folosind serviciile de curierat rapid Fan Courier, liderul serviciilor de curierat din Romania. Astfel putem livra intr-un timp foarte scurt si in conditii bune produsele comandate, oriunde pe teritoriul Romaniei.

Termenul de livrare este de 24-48 ore, in functie de localitatea indicata pentru livrare. Toate produsele sunt noi si livrate in ambalaj adaptat transportului auto (carton si folie polietilena din granula virgina LDPE).

Ne cerem scuze pentru orice intarziere de peste 48 h cauzata de factori externi noua! Atunci cand nu putem asigura noi transportul acesta este asigurat de catre o firma de curierat.


  1. Perioada de Testare

La toate produsele comercializate online, Saltele Familia ofera o perioada de 30 de zile pentru testare si returnare. In acest interval aveti posibilitatea sa incercati salteaua sau topperul Saltele Familia si sa va convingeti de confortul si calitatea deosebite oferite.

In cazul in care nu sunteti pe deplin satisfacut(a), daca pur si simplu nu va place produsul achizitionat, sau doriti inlocuirea cu alt model, va asistam cu inlocuirea produsului sau va returnam banii, fara discutii.

Recomandam totusi o perioada de 2-3 saptamani in care sa va obisnuiti cu noua saltea, deoarece din experienta noastra, de multe
ori este nevoie de o perioada de 10-15 zile de acomodare.


Conditii de returnare:  Salteaua se returneaza nedeteriorata, curata (fara pete, arsuri, taieturi etc) si bine impachetata in folia de plastic originala, protejata de murdarie si distrugere in timpul transportului. Altfel, ne rezervam dreptul de a refuza produsul si implicit returnarea banilor sau inlocuirea produsului.


Taxa de transport retur se va deduce din valoarea produsului si nu va fi rambursata.


  1. Garantia produselor.

Toate produsele Saltele Familia beneficiaza de garantie minim 24 luni, in functie de produs, de la data primirii produsului de catre client. Garantia se acorda pentru produsele ale caror instructiuni de utilizare au fost respectate intocmai.

Producatorul garanteaza ca toate produsele isi vor indeplini functiile, daca se respecta urmatoarele instructiuni:

  • NU se recomanda curatarea saltelei cu produse umede si uscarea cu fierul de calcat;

  • este recomandata schimbarea pozitiei saltelei o data la 12 luni si rotirea acesteia Nord, Sud, Est, Vest la fiecare 3 luni;

  • trebuie respectata valoarea maxima a masei corporale recomandata de producator pentru fiecare produs in parte

Garantia nu se acorda pentru produsele pentru care utilizatorul nu a respectat instructiunile de utilizare. Detaliite sunt existente pe eticheta sau in fisa de garantie a produsului.

In situatia unor eventuale defecte ale unui produs aflat inca in perioada de garantie, Producatorul garanteaza repararea produsului. Cumparatorul va transmite produsul spre reparare/inlocuire Vanzatorului, in conformitate cu Legea 449/2003.

In acest caz, costurile de transport sunt suportate de catre client. Clientul este responsabil pentru ambalarea produsului si pentru pregatirea acestuia pentru transport.

Termenul de remediere a defectelor produselor (aflate in perioada de garantie) este de 15 de zile lucratoare, din ziua primirii reclamatiei.

Reclamatia/sesizarea trebuie trimisa in scris.


  1. Rambursarea contravalorii produsului

Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris Vanzatorul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile lucratoare de la primirea produsului. In acest caz, va rugam sa ne contactati in scris la adresa din Comuna Căteasca, nr. 425, judet Arges, cod postal 117220, sau pe e-mail: office@saltelefamilia.ro, tel. 0747.361.240.

Coletul (inclusiv eventualele cadouri) va fi returnat, insotit de o sesizare scrisa, de factura si chitanta in original, sau de copii ale acestor documente.

In cazul in care coletul nu este insotit de documentele originale (factura, bon fiscal etc), SC Saltele Prod SRL (producatorul marcii Saltele Familia) nu isi asuma nicio responsabilitate privind returnarea si solutionarea problemei.

Termenul de returnare a banilor este de maxim 30 de zile, de la data denuntarii unilaterale a contractului la distanta, prin returnarea produsului.

Pentru reclamatii si servicii post vanzare va rugam sa va adresati la        tel.  0743.235.677 / 0747.361.240 sau pe e-mail: office@saltelefamilia.ro; program: Luni – Vineri 10.00 – 14.00.

Drepturile si obligatiile consumatorului sunt cele prevazute in O.G. NR. 130/2000, aprobata prin Legea 51 / 2003, privind regimul juridic al contractelor la distanta, si in O.G. 21 / 1992 republicata cu modificarile ulterioare, privind protectia consumatorilor, Legea 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.

Modalitatea de solutionare a eventualelor reclamatii / sesizari ale clientilor se solutioneaza in termen de 30 de zile pentru situatiile in care aspectele reclamate nu intra sub incidenta Legii 449 / 2003 – (cele incidente, privind aducerea la conformitate a produselor, se solutioneaza in termeni de 15 zile).

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor, va rugam, sunati la Departamentul Relatii Clienti, la tel.  0743.235.677 / 0747.361.240.


  1. Confidentialitate

Urmatoarele reguli stabilesc politica de confidentialitate promovata de S.C. Saltele Prod S.R.L., in ce mod se utilizeaza orice tip de informatie personala pe care ne-o veti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.

Informatiile personale inseamna orice tip de informatie prin care va identificati pe dumneavoastra, in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau nr. dumneavoastra de telefon).

S.C. Saltele Prod S.R.L. se angajeaza ca nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate. Colectarea de informatii se va face strict pentru a putea onora comenzi si pentru a oferi clientilor informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii.

Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi.

In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati la tel.  0743.235.677 / 0747.361.240, sau pe e-mail: office@saltelefamilia.ro


  1. Politica de vanzare online

La sectiunea „Contact” din site-ul www.saltelefamilia.ro puteti gasi datele necesare pentru a putea comunica cu Producatorul.

Efectuarea unei comenzi este permisa oricarei persoane. Saltele Familia poate restrictiona accesul unui client/cumparator  in ceea ce priveste plata sau comandarea unui produs, daca actiunile clientului/ cumparatorului sunt de natura sa prejudicieze in orice fel Saltele Familia. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Saltele Familia, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus-mentionate.

    

In cazul platilor online Vanzatorul nu este/ nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.


  1. Documente contractuale

Prin inregistrarea unei  comenzi pe site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

Acceptarea si confirmarea comenzii se va face telefonic sau prin e-mail.

     Producatorul poate modifica cantitatea bunurilor din comanda doar pentru motive ce pot fi justificate. Orice modificare se va face prin instiintarea Cumparatorului la adresa de e-mail furnizata de acesta sau la numarul de telefon, acestuia din urma fiindu-i returnata suma achitata, daca este cazul.

     Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru bunurile achizitionate.


CE SPUN CLIENTII?

De cand am cumparat salteaua super-ortopedica Esclusivo, ma trezesc dimineata fara dureri de gat sau de spate. Am ales-o folosind configuratorul din site, iar raportul calitate-pret este excelent.

De cand am cumparat salteaua super-ortopedica Esclusivo, ma trezesc dimineata fara dureri de gat sau de spate. Am ales-o folosind configuratorul din site, iar raportul calitate-pret este excelent.

De cand am cumparat salteaua super-ortopedica Esclusivo, ma trezesc dimineata fara dureri de gat sau de spate. Am ales-o folosind configuratorul din site, iar raportul calitate-pret este excelent.

NEWSLETTER

Informatii, oferte speciale, produse noi, zero spam.


  • TRANSPORT GRATUIT
    MAX 3 ZILE IN
    MUNICIPII RESEDINTA DE JUDET


  • 60 ZILE PERIOADA
    DE TESTARE SI
    RETURNARE
    100% BANII INAPOI


  • PRETURI DE
    PRODUCATOR
    CEL MAI BUN RAPORT
    CALITATE-PRET


  • PLATA SIGURA
    IN MAXIM
    6 RATE FARA
    DOBANDA